zaterdag 17 december 2016

Aroma touch massage

NIEUW  NIEUW  NIEUW  NIEUW  NIEUW  NIEUW  NIEUW  NIEUW  NIEUW  NIEUW

Sinds oktober ben ik gecertificeerd als AROMA TOUCH therapeut. 
Graag wil ik jullie laten kennismaken met deze geweldige massagetechniek!

Een massage waarbij ik gebruik maak van 100% pure essentiële oliën van DoTerra. Een bedrijf sinds 2008 opgericht door een groep professionals uit de gezondsheidszorg en uit de zakenwereld. Samen hebben ze een missie de wereld in gebracht. Een nieuwe vorm van essentiële oliën met een therapeutisch keurmerk op de markt te brengen voor een betaalbare prijs.

WAT IS AROMA TOUCH?

AROMA TOUCH techniek is speciaal ontwikkeld voor DoTerra oliën.
* Met 8 100% pure essentiële oliën en mijn intuïtieve aanraking werk ik langs de meridianen (energiebanen) en viscerale (ingewanden) contactpunten.
* Met als doel om het zenuwstelsel te helpen de natuurlijke balans te herstellen in het lichaam. 
* Aroma Touch; een zachte ritmische aanraking die d.m.v de essentiële oliën diep het weefsel binnengaan.

MIJN ERVARING

Voor mij is de Aroma Touch een zeer effectieve manier om in zeer korte tijd op een dieper level volledig te ontspannen. Na een vermoeiende drukke week nam ik plaats op de tafel. Al bij het opengaan van de flesjes nemen de geuren je mee op reis. En bij de aanraking werd ik met mijn aandacht naar binnen gebracht. Normaal houd ik van stevig masseren. Maar deze lichte massagetechniek brengt je in no time in diepe rust. Ik zeg totale reset van mijn systeem. Een aanrader voor als je overprikkeld bent.


MET WELKE OLIËN WORD JE BEHANDELD

  • Balance en Lavender, deze oliën brengen je lichaam in staat van ontspanning waardoor je lichaam zich opent voor heling.
  • Melaluca en On Guard versterken je immuunsysteem, toxische stoffen worden verwijderd waardoor het zelf genezende vermogen weer word hersteld.
  • Aroma Touch en Deep Blue zijn massage en onstekkingsremmende oliën.
  • Wilde Orange en Peppermint herstellen de homeostase.

VOOR WIE EN WAARVOOR

Voor iedereen geschikt. jong en oud kan genieten van deze heerlijke massage.
Aroma Touch helpt o.a bij stress, vermoeidheid, depressiviteit, chronische klachten, onrust, pijn klachten. 
IN COMBINATIE met mijn intuïtieve aanraking, de essentiële oliën en het zachte ritmische bewegen vanuit een helder voelend vermogen. Neem ik je mee in een hele diepe staat van ontspannen zijn, waardoor de therapeutische werking van de oliën word versterkt.


CADEAUTJESMAAND

Ik GUN jullie deze unieke ervaring!
En omdat DECEMBER cadeautjes maand is...
Voor de eerste 20 mensen!
Geef ik maar liefst 15,- korting op een AROMA TOUCH (60min)
Betaal nu 50,- /60min (normale prijs 65,- / 45min) voor een AROMA TOUCH massage.
BONUS
Tevens ontvang je GRATIS toegang tot een basisworkshop essentiële oliën van DoTerra die plaats vinden in Januari 2017
LET OP! VOL = VOL
DEZE ACTIE IS GELDIG TOT 31 DECEMBER 2016!
Voor boekingen graag een mail sturen naar info@sandrahealing.com of bel 06 55105608.

CADEAUBONNEN

Niet voor jezelf maar voor je partner, kind, moeder, zus, buurvrouw?
GEEF een Aroma Touch cadeau!
De gepersonaliseerde cadeau bonnen zijn te bestellen via info@sandrahealing.com of 0655105608
(Geldig tot 31 december 2016)
"GUN jezelf of iemand die je lief is een moment van RUST"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten