donderdag 8 januari 2015

Transmutation app

Hallo allemaal!

Zoals je weet is heel belangrijk om je bewust te zijn van je gedachtes gedurende de dag. Tevens is het heel belangrijk om bezig te blijven om een spirituele en bewuste manier van leven te creëren in ons dagelijks bestaan

In verschillende edities van de Transmutation nieuws moedigt Sandra Ingerman je aan om jezelf te omringen met geheugensteuntjes die je kunnen helpen om te stoppen met negatieve gedachtes en zo je gedachtes en woorden om te zetten in een positieve uitkomst.

Ontken nooit je gevoelens. Maar het is belangrijk om te stoppen met negatieve gedachten- patronen. Want wat we voeden, groeit.

Sandra Ingerman heeft een app ontwikkeld die je kan helpen je gedachten te transmuteren/transformeren.
De app heet "Transmutation" en kan je in de app store kopen. Tot nu toe is hij alleen te koop voor de iPhone en iPad. 

Je kan een alarm instellen: belletjes, tibetaanse schaal of wind gong. Je kan zelf de tijd instellen wanneer je een alarm wilt krijgen. Op het moment dat je alarm afgaat krijg je een berichtje op je scherm: "what are you thinking about right now?"

Je klikt dan op de Bibliotheek en kiest een woord, zin, blessing of foto. Het is geprogrammeerd om je gedachte patroon te veranderen. Er staan 60 verschillende woorden, 60 zinnen en ongeveer 50 blessings. En err zijn 40 foto's. Als je op een category klikt komt er random uit die category iets naar boven. Je kan ook je eigen woorden, zinnen, blessings of foto's toevoegen. 

Als je geïnteresseerd bent; de app kost $1,99


  

Sandra schrijft; "ik werk zelf al maanden met deze app. Het is interessant om te zien hoe ik reageer wanneer het alarm afgaat in een periode dat ik gestrest ben. Maar het helpt me om mezelf terug te brengen naar mijn centrum en om mijn spirituele werk te doen voor mijn eigen gezondheid en welzijn, al het leven en de aarde".

Ik hoop dat deze post voor iedereen een geheugensteun is dat we samenwerken in onze wereld gemeenschap om stil te staan en bewust te worden van wat je denkt gedurende de dag. Vind voor jezelf mooie en leuke manieren om bezig te blijven met je spirituele oefeningen. 



Sending you much love and many blessings! Sandra 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten