maandag 21 juli 2014

Drumcirkel en Vuurceremonie 2 augustus 2014

De drumcirkel van augustus houden deze keer op zaterdag 2 augustus.

Tijdens de vorige drumcirkel hebben we het gehad over een ritueel. Jezelf vrij maken, los laten van een beperkende houding en gedachte. “Releasing  limited beliefs or attitudes”.
Dit ritueel is een vuurceremonie.


Deze dag word ook Lughnasadh gevierd, het eerste oogstfeest. Het leek me dan ook een goed idee om de avond met een barbecue te beginnen en aansluitend de drumcirkel en vuurcermonie te doen.

Als iedereen zelf iets te eten mee wil nemen voor de barbecue is dat fijn. Sommige mensen eten geen vlees of zijn veganist. Zelf heb ik een gluten allergie dus lijkt het mij het handigst dat iedereen zelf iets mee neemt.

Deze dag word ook Lughnasadh gevierd, het eerste oogstfeest.
Het graan is rijp en klaar om geoogst te worden. Appelbomen en tuinen dragen de eerste vruchten van de zomer.
Het is een tijd om te vieren en te genieten van de de uitkomst van ons dagelijks werk.

Wat ideetjes om mee te nemen, hoeft niet, voel je vooral niet verplicht.; brood, graan, mais, appels, zomervruchten, vruchtensap, appelbier, zonnebloemen, gele bloemen, lavendel, heide.

We verzamelen om 18:30 uur
Locatie het Amterdamse Bos. Waar we verzamelen laat ik nog weten.
Kosten: vrijwillige bijdrage

Laat even weten of je komt, dan kan ik je de voorbereidingen voor het ritueel doormailen.

Ik hoop jullie daar allemaal te treffen.
En neem gerust vrienden of familie mee, hoe meer spirits hoe meer vreugd.
(drums zijn aanwezig)

Voor informatie en aanmelden:
Sandra Koning 
06 55105608

Elke eerste vrijdag van de maand is er de drumcirkel in Amstelveen
De volgende drumcirkel is 5 september

Geen opmerkingen:

Een reactie posten